Vegan Sandwich

KOSTRÅDGIVNING PÅ DITT SÄTT

Kropp och knopp. Kost och träning. Fysisk och mental hälsa. Du består av hela dig och du är unik. På Starkare Mammor jobbar det coacher som kan hjälpa dig både med träning och kost. Vi har två koncept inom kost. KOSTREGLERING för individuella råd. KOSTRESAN är ett månadsprogram där du inspireras tillsammans med andra. Vad blir du mest pepp av? Brukar dina resultat lysa starkast när du jobbar enskilt eller i grupp. Det finns inte ett rätt sätt som passar alla. Det bästa är att utgå från vem du är och vad som ger dig energi.

KOSTREGLERING

KOSTREGLERING för individuell kostplanering där vi ger dig redskapen och strategierna till en bättre kosthållning för att strukturera din vardag. KOSTREGLERING för individuell kostplanering där vi ger dig redskapen och strategierna till en bättre kosthållning för att strukturera din vardag. KOSTREGLERING för individuell kostplanering där vi ger dig redskapen och strategierna till en bättre kosthållning för att strukturera din vardag.

KOSTRESAN

Alla våra tjänster är väldigt noga utformade för att kunna inkludera så många som möjligt. Det finns koncept som passar dig som trivs i gruppformat och vill ha med din bebis på träningen. Du som vill träna hemma i ett skräddarsytt träningsprogram eller med en rehabplan ska kika in MAMMAGUIDEN. Mammaguiden är en unik tjänst där du får kunskap och rörelse helt anpassat efter dig.  Vår onlineträning har vuxit under 2020 och med hjälp av feedback från deltagarna har vi kunnat utforma en plattform där vi kan leverera det som deltagarna vill ha med sig och som vi känner oss nöjda och stolta över. Högkvalitativa träningspass med fokus på kunskap om kroppen. Vi tränar dig och lär dig att bli din egen coach på hemmaplan. För dig som vill satsa helt på individuell träning så erbjuder vi personlig träning. Mer om våra coacher och kontaktuppgifter hittar du lite längre ner på sidan. 

bild2.jpg
Ny grön Dip
bild2.jpg
IMG_7723.jpg
Acai Bowl

Häng med oss!

Alla våra tjänster är väldigt noga utformade för att kunna inkludera så många som möjligt. Det finns koncept som passar dig som trivs i gruppformat och vill ha med din bebis på träningen. Du som vill träna hemma i ett skräddarsytt träningsprogram eller med en rehabplan ska kika in MAMMAGUIDEN. Mammaguiden är en unik tjänst där du får kunskap och rörelse helt anpassat efter dig.  Vår onlineträning har vuxit under 2020 och med hjälp av feedback från deltagarna har vi kunnat utforma en plattform där vi kan leverera det som deltagarna vill ha med sig och som vi känner oss nöjda och stolta över. Högkvalitativa träningspass med fokus på kunskap om kroppen. Vi tränar dig och lär dig att bli din egen coach på hemmaplan. För dig som vill satsa helt på individuell träning så erbjuder vi personlig träning. Mer om våra coacher och kontaktuppgifter hittar du lite längre ner på sidan. 

IMG_5891.jpg
22D6BD2F-29B1-43B3-BF58-C060BF063646.png

Koll på kosten med Starkare Mammor

Workout Mammaledig ONLINE är konceptet för dig som vill få hem mammaträningen till dig. Vårt onlinekoncept håller hög kvalité och precis som i våra fysiska grupper så är workout mammaledig inte bara ett träningspass.

Vårt mål är att du ska lära dig massor om dig själv. Du kommer därför att under varje träningspass att bli coachad och få redskap som hjälper dig att göra träningen unik och anpassad efter dina förutsättningar och behov.

 

En träningsperiod med Workout Mammaledig består utav 12 träningspass. Träningsplaneringen som vi rekommenderar är måndag/onsdag/fredag kl 10:00 men du kan självklart planera veckorna precis så som du själv vill. Det spelar ingen roll vilken av Workout Mammaledig online som du väljer utan alla pass kan anpassas efter din dagsform och dina förutsättningar. Ju mer du lär dig om dig själv och din kropp desto mer kommer du att kunna anpassa, utmana och utvecklas.  Kör passen i den ordning som dom ligger från1 -12. detta då tränarens coachning kan ändras längs vägen från start till när du närmar dig slutet av en omgång. Vi kommer att använda olika typer av redskap så när du väljer vilken onlineträning du ska vara med på så utgå från vad du har hemma och vad du gillar. Gummiband, egen kroppsvikt, hantlar etc.

Anpassa utan att begränsa genom rörelsefokuserad mammaträning